Friday, June 27

Internship - Senior UM Timeline!

Dekat ofis tempat intern, i have very kind super senior!
Ramai jugak ex-student UM dekat sana. Sudahlah baik2 belaka dan selalu bagi nasihat.
I like how their work, and always give advice to their junior.
Bila bertemu ex-student satu tempat belajar ni, terasa begitu dekat dan terjumpa orang lama. Padahal tak pernah kenal pun senior2 aku ni time kat UM dulu. Ye lah dah graduate time aku first year.
Then diaorang slalu anggap aku ni adik2 junior, dan sangat suka membantu especially dalam valuation.
So aku buatlah senior timeline ni, takde kerja haha.

Inilah senior2 aku kat ofis intern. Ramai kan. Semua dalam valuation department kecuali Geena dalam research department =D.

Thanks senior sebab bagi nasihat, dan sangat membantu telah memberi inspirasi untuk memandang jauh ke depan! =D


Yaya.

No comments: