Tuesday, June 19

Gyoza

FAREWELL, LAST PAPER

exam da abes. Alhamdullilah. even sem nie saya rasa teruk giler ngan esaimen dan carry marks yang kurang, tapi at long last kene struggle ngan final exam. well ade satu paper yang saya memang kecewa sangat, and harap2 lulus (ada bad feeling sal bende nie hati tak tenang berhari2.). semoga dipermudahkan. 
lepas last paper tdi terus pergi Mid (mid je ke?) sebab nak makan. punyalah pikir nak makan apa. last2 teppanyaki kat lower groud tuh juga masuk. tapi kan, series X sedap. ulang, x sedap. saya amek teppanyaki. chicken alahai rasa dia cam bese je. sedap lagi makan kat sushi king series lagi rasa kejepunan die. sos dye sedap n sushi pun sedap. ye la saya dalam bab2 makanan nie cerewet. kalo saya cakap sedap, sedaplah. kalo x sedap, memang direct saya cakap x sedap. agaknya orang yang buat tuh bukannya jepun, siam ke kemboja ape ntah pelik je loghat dia. tapi dapat juga merasa Gyoza yang saya pernah tengok dalam drama jepun yang saya layan. not bad tapi cam leper sangat sepatutnyer gebu skit. but rase crunchy dye sedap. =)

gyoza

well tadi da telan feveret chocolate cream chip. amboi macam2 dalam perut nie. =.=!

No comments: