Tuesday, June 17

Floria Fest 2014

Sebagaimana obsesnya aku pada bunga, begitulah obsesnya aku dengan tangkap gambar bunga.
Floria, dah lama gila aku nak pergi sejak bertahun lepas. Tahun lepas kawan aku ada pergi tapi kebetulan pulak harituh jerebu, so tak brapa cantiklah view dia. So sejak hari first floria dibuka tahun ni, 13 june, terus aku beriya-riya nak pergi. Best memang best. Dengan tiket RM 3.00, memang berbaloi. Ada yang indoor (dalam khemah), dan ada yang outdoor. Banyak bunga import dari oversea, dan banyak konsep garden. Memang best.

roses. mawar

roses.

daisy.

tak tahu

bunga dalam bikar.

tak tahu

garden concept

garden 2

from brunei

kipas angin

pasu.

floria.

photobooth.

dinding smart.

payung2 langit.
tercapai jugak keinginan aku pergi floria. Alhamdullilah.

Yaya.




No comments: