Tuesday, May 29

Girlfriend forever!

Baru je semalam date dengan dia tapi sekarang dah rindu balik.
 :(( Mari saya perkenalkan my bestie and my girlfriend forever sejak zaman sekolah, Nazihah Shukor. Dia seorang gadis yang comel, cantik, pandai, baik, ayu, bermata galak, putih dan  mempunyai senyuman yang bisa mencairkan hati seorang lelaki.. (cewahh!). Yelah bakal dentist professional siapa tak nak? dia single lagi tau =)

so semalam kami berdua borak2 dengan life masing2, nazihah shukor tau tak rasanya da berbulan2 kita tak berjumpa. sampaikan awak ada hanphone baru samsung galaxy S saya pun tak tau taw. yelah, masing2 sibuk sangat dengan hal universiti walaupun u dia dekat je ngan saya, UKM je pun. takpe saya maafkan awak sebab lama tak contact saya. tapi nape awak da delete blog awak? tak dapatlah nak stalk :(


well tadikan saya explore foto2 zaman sekolah dalam mr. lappy saya, dan akhirnya saya jumpa sekeping foto yang sangatlah berharga. ya, nie lah gambar kita berdua 6 taon lepas tahun 2007. masa sekolah2 dulu memang kita baik tau. setiap hari balik sekolah sama2, jalan kat jejantas sama2 dan rehat pun sama2. saya selalu tanya awak pasal subjek kimia sebab awak memang terer kimia kan. heii rindunya masa dulu. semuanya bersama. rasannya sekarang kalau cuti sem tak lepak ngan awak tak lengkap taw.

masa nie umur 16 tahun, pakai baju sukan sekolah+tracksuit. lencana kebanggan ABS. =)

sekarang masing2 da besaq panjang nak jumpe pun susah cuti dah tak sama. ainaa kamaruddin jangan jeles tau kiteorang lepak smalam yelah siapa suruh keje bile cuti sem kan...haha. takpe2 nanti kita keluar triple together2 ye. ye la korang semua kan comel2 belaka. heee

kalau orang tanya siapa bestfriend saya, saya akan jawab Nazihah Shukor. =)

1 comment:

JEAH ur besfren said...

U'r so sweet yunk...hehe