Sunday, June 24

Tabik Kisah Percintaan Kakak

salam perkahwinan kepada kakak tercinta

minggu ni busy betul dan rush dengan banyak benda. Lepas final paper selasa lepas terus balik rumah esok malamnyer yelah rumah ade kenduri. apa2 pun selamat hari perkawinan pada kakak saya, kakde sabtu lepas. memang ramai tetamu datang, penat jangan cakaplah. nasib baik goodies habis dan tiada lebih. well at least family saya dah bertambah seorang. selamat datang abang ipar ke family encik Wahab. semakin besarlah dan berkembanglahkan. dan semakin sempitlah rumah teres saya, haha. at least family sendiri bahagiakan. Alhamdullilah.


saya tabik dengan kisah percintaan kakde saya dan kaktam saya (yang kini dah ada anak). mereka semua bercinta bertahun2 baru kahwin. lama tau bertahan sampai nak dekat lima tahu lebih, even ada konflik sikit pun dyeorang pandai selesaikan sendiri. relationship diorang boleh dikira lama betul dan bertahan sampai ke jenjang pelamin. sepanjang zaman saya sekolah menengah saya saksikan sendiri mereka berkenalan, datang time raya dan akhirnya menjadi family jua. they find their true love by a long relationship, so sweet. lain plak dengan saya baru kenal berbulan-bulan dah boring (opps!). mesej2, chatting dan akhirnya hilang macam tuh saja. saya garang sikit kalau x suka saya cakap je tak suka. haha.

gambar paling disukai with my lovely mak. haha
anyway, happy wedding day kakde. thanks untuk jasamu selama ini kat family kita. Amin.

No comments: