Sunday, February 22

DIY Laptop Cover

Actually da lama nak update tapi tertangguh berbulan2 lamanya. Considering the fact yang aku hadap mr lenovo hari2 buat kerja/online/study etc, aku decide untuk decorate mr lenovo yang hitam boring tuh. Ye la dah berapa tahun aku guna mr lenovo plain macam tuh je, ubah sikit bagi naik semangat nak hadap laptop. So xde lah life tuh bosan sangat. Cost bak buat laptop skin ni murah kalau kena gayanya.

Leopard pattern.

Cantik kan corak lepoard pink, saja bagi naik kaler dia. Skin tuh aku guna decorate sheet beli dekat Mr. DIY untuk hias gajet2. Saiz dia A5 so aku beli tiga, harga sekeping je dalam RM2. Then aku beli keyboard sticker. 

The keyboard sticker.

Baru semangat nak buat kerja hari2 hadap excel/word. Kalau buat kat kedai mau berpuluh2, kawan aku buat yang bling2 tuh nak dekat RM 100. So aku punya diy cost ni tak sampai RM15 hehe.
Selamat mencuba!

Yaya 




No comments: