Thursday, October 9

Convo Teaser: Counting Days!


Semalam kene amek jubah komvo. Tak sangka aku dah nak graduate kan selepas 4 tahun tambah setahun asasi kat Um. Sayang nak lepaskan UM sebenarnya sebab banyak kenangan manis bercampur pahit dekat sini. So kteorang gegirls plan la nak buat photoshoot pre-convo secara kecil-kecilan petang lepas amek jubah sebab tak ramai ada yang busy bekerja al-maklumlah. Walaupun kecil2an tapi berbaloi. Bukan senang nak berkumpul especially lepas ni. 

Actually kelmarin hari Rabu aku dapat call dari fakulti aku dapat dekan dan tak expect pun nak dapat benda tuh. Tapi Alhamdullilah, even nak abes belajar baru dapat. Tapi aku tak pergi pun majlis dekan tuh yang jatuh hari yang sama ambil jubah sebab kekangan masa dan kawan2 ramai yang tak dapat hadir.

After lunch kat mid valley dan sempat singgh daiso sekejap dan mengharungi nak cari parking dalam setengah jam, destinasi photoshoot adalah dekat Tasik Perdana tanpa dirancang.

*Semua gambar dari hp aku kecuali dinyatakan.

Typical shoot and Graduation Hat.
setting2.
Non-ready (source: Camera Nikon Azie)
Lokasi photoshoot.
Formation made. Formal.

Rare. hahahha

Pandang kiri.

Mintak hormat dekat lecturers.

Muslimah convo.
Barisan. Sedia. Mula (Source: Camera Azie)
Belakang (Source: Camere Azie)

Bunga. (Source: Camere Azie)
Gambar mesti ada - campak topi

Alhamdullilah, 16 october, counting days. =)


Yaya



No comments: