Tuesday, October 21

What They Had Treated Me After Unable to Attend My Convo #LAMANSENI7

Dua orang ni selaku bff aku, disebabkan tak dapat datang convo aku so diaorang ajak aku jalan2 Shah Alam. Thanks giler2 Yin dan Jeah. Diaorang ni classmates aku time sekolah yang aku rapat. Yin rapat ngan aku masa menengah rendah then dia pindah sekolah sains time form 4, then belajar dekat CUMCS dekat Cyberjaya. Jeah pulak time sekolah tinggi sampai sekarang sebab dia student dentistry dekat UKM yang dekat ngan UM. Disebabkan dua orang ni universiti dekat2 ngan aku so aku selalu lepak ngan diaorang dekat KL sepanjang lima tahun kat sini.

Then arituh Jeah sanggup tak balik rumah semata2 nak celebrate konvo aku hikhik. Dan yang paling best ialah diaorang buat kejutan yang tak disangka!! Thanks awak2 semua!

Arah perjalanan sabtu arituh.

Putrajaya-->Shah Alam-->Chemistry Cafe+Lab-->Laman Seni 7-->Calaqisya-->UKM KL-->balikkk Cheras

Background laman seni yang paling epic dan paling banyak di instagram.

Dengar ipod sementara tunggu si jeah dalam sejam =.=

dalam erl nak pergi putrajaya bertemu yin.

chemistry cafe and lab yang berkonsepkan makmal. best dan santai



haaa.

nampak tak bikar makmal yang dijadikan gelas XD

inilah supriseee untuk aku. terkejut aku dapat si kuning hensem nie. dyeorang plan rupanya yin cakap nak amek enset tertinggal dalam kete last2 masuk semula bawak teddy bear besar! dia letak dalam bonet. thanks yin jeah!! <3 <3

dating dengan mr yellow handsome =D
Then lepas makan terus pergi Laman Seni dekat Seksyen 7 yang cantik-mantik. Ala2 hipster gitu. Tercapai laa keinginan yin nak pergi tempat hipster hahaha.

dinding yang smart kaler coklat.

boleh berkenalan?

baca doa 

haa angkat kaki

tiru bunny style

alunan.

kukunci pintu hatimu.

seni garfu dan sudu.

taman2

Muka tuh

omeyyy jeah

epic lagi. thanks random people yang sanggup tangkapkan gambar kteorang ;)

mata dia adalan air-cond.

keadaan sekeliling

how colour change our mood XD


Lepas tuh menapak dekat butik calaqisya berdekatan XD
butik calaqisya

ala2 gitu
 Then pergi UKM akhirnya setelah bertahun2 nak pergi. Best Jeah dapat bilik sorang.

Bilik jeah yang sorang je sebilik .Best. Alhamdullilah akhirnya dapat jugak jejak kaki kat UKM selepas berkeinginan bertahun2 itu pun lepas grad =D.


Thanks Yin dan Jeah aku benar2 seronok hari tuh. Tempat tuh cantik sangatt plus hadiah yang korang baig i'm really appreciate it. Ako doakan korang berjaya dalam bidang medical and dentistry! Masa nak berpisah semua sedih wuuu..Sayang korang berdua yeahh XD

Yaya


No comments: