Monday, August 18

Syawal 21 - Impian ke Sawah Tercapai XD

Sebagaimana keinginan aku untuk ke sawah sejak dua tahun lepas, akhirnya tercapai jua. Apatah lagi sawah tuh hanyalah dekat Pahang dan dalam 45 minit dari rumah aku, tak payah susah payah nak pergi Kedah nak tengok sawah padi cantik. Kebetulan sawah dekat Chenor tuh tengah menghijau ditambah pulak berlatarbelakang bukit/gunung yang mebuatkan tempat tuh sangat klasik. Bertambah jakun lah aku.

Plannya hanya nak beraya dengan coursemate UM aku Tirah dekat Kampung Awah, dan ter-plan pulak nak photoshoot dekat sawah Kampung Kertau Chenor, 25 minit dari rumah dia. Terima kasih ayah Tirah yang bawak kami tengok area2 Chenor dan mak Tirah yang bagi seplastik buah duku dan jambu kecil sebagai buah tangan. Dan terima kasih Tirah yang bersusah payah menjamu aku dan Tiara dengan tomyam masakan air tangan dia. Seronok!

Buaian umah Tirohhh

Umah Tirohh cantikkan

Selfie pokok kelapa


Teleng post #instagayatirah

bersama kak tiara XD

 Sawahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kampung Kertau, Chenor, Pahang


Tirah

Tiara
Aku XD

Teleng post 2. Terima kasih monopod tirah yang banyak berjasa.

Dongak post

Merenung masa depan

sawah dan tali airrrr

Teleng post 3.

rare post by me :D


Panorama view. cantikk

Rasa macam nak post semua gambar semua cantik2. Terima kasih tirah dan tiara pada syawal 21 ni!




No comments: