Friday, December 6

Dinner ~ Coursemates


Seminggu lepas punya cerita. Maaflah kesibukan dan terkejar2 dateline. Petang tadi pun baru hantar satu submission, release sikit satu beban. Aku tak nak cerita banyak2 pasal Dinner Estate Management All Batch 2013 ni, biarlah gambar yang bercerita perasaan2 kawan2 sekelas aku. Terima kasih adik junior yang manage dinner ni, cantik decoration korang dan aturcara pun rasa terhibur. Tiba2 teringat dinner bbq sem lepas kitaorang tapi just classmates je.

Sanggup aku cari sorang2 yang ada kamera malam tuh nak kumpul semua gambar, dan jugak gambar dari handphone kawan2 aku. Aku memang suka mengumpul gambar, sebab gambar tu lah jiwa aku. Malam tuh aku takde kamera, just pinjam jue punya dan tangkap gambar diaorang2 ni. So tak banyak la gambar aku dari kamera kawan2 aku hehe. Aku tak kisah sebab memang aku suka tangkap gambar diaorang pun. Then apa yang malang untuk 2 minggu ni handphone aku rosak =’(. Iphone kena air n nak repair memang tinggi kos dia, so memang aku duduk dalam zaman purba. Nasib baik aku still ade ipod, actually sebenarnya aku still je boleh hidup tanpa handphone selagi ada ipod. Satu lagi aku nak ucap terima kasih banyak2 dekat Yonna dan Ciknab yang bagi pinjam pakaian malam tuh. =)

Aku dengan Han yang hensem, ketua segala pelajar Estate Management. Gambar gila2.

Yang nie gambar serius XD.


fokus.


holaaa.


kreatif.


dagingggg penuh satu pinggan


meowww


handphone Han.

=)

semua.

Dengan junior aku yang cantik.

tak bersedia.
semua final year dengan lecturer.

ligting tak cantik.

lighting okay.


2D- Dila dan Diba.


gigi putih berseri.


insta gaya tirah.

insta tak jadik sebab pendek.

dua nama pangkal 'Az'.


final year dah kita semua ye ;'(.




x.o.x.o.

No comments: