Thursday, December 19

Dinner Kolej Terakhir

Banyak yang berlaku dalam minggu-minggu terakhir dekat UM ni sebelum exam.
Seriously dengan presentation, thesis, talk and dinner.
Yang penting dinner kolej Ahad tuh memang buat aku happy dalam masa yang sama sedih, sebab tulah dinner kolej terakhir sepanjang berada dekat UM. Sedih sebab dah final year, dan kawan2.
Tapi dinner kolej yang dibuat memang sejengkal jaraknya - Pullman Bangsar depan tuh,
meninggalkan banyak memori dengan kawan2 yang lain department, dan coursemate aku sendiri.
Berkawan dengan QS friends buat aku bukak mata, dan banyak kongsi rahsia dari pelajaran, pengalaman, notes dan jugak gosip.

Gambar2 banyak dari iphone kawan2 aku =)

My Gegirls in 6th College.
Gila selfie masing2.

Satu meja seploh orang.


selfie.


2 orang perempuan hot.


Dolly dan Yonna.

Wanie dan aku =)

Okay yang ni pulak aku curik dari Instagram diaorang ni. Laju gila diaorang ni upload aku sehari lepas tuh baru upload sebab ada presentation. XD


Laju gila yonna upload gambar.

Instagram Cik Nab.


Instagram Cik Nab jugak.


Instagram Dolly.


Instagram Wanie.


Instgram Fifah.


Instagram Dolly (Dolly jahatttt gune gambar aku =.=')




Dinner kali ni banyak meninggalkan kenangan manis.
Terima kasih kawan2 kolej, sayang korang yang gila2 tuh. =)


Yaya





No comments: