Sunday, March 4

Secured dan Perahsia

Kadang-kadang aku rasa diri aku ni secure giler. Tak kiralah dalam hal apapun especially private matter *_* Yeahh dalam hal peribadi manalah nak beritahu terus-menerus. Kawan2 pun cakap aku nie terlalu perahsia. Yea memang aku perahsia. Suke pendam perasaan, tak tahu nak meluahkan perasaan dan juga problem dalam diri bagi release-kan tension tuh. Last2 sendiri emo lebih.


Then kalau friends request kat facebook memanglah aku buat checklist betul-betul. Kalau kenal, approve. Kalo tak, jangan haraplah. Facebook bukannyer myspace. Aku pula memanglah jenis yang suke menyimpan friends request, sampai berjumlah xx. Dah lama-lama baru approve. Dan tadi baru approve 4 orang yang memanglah aku KENAL, yang aku simpan requestyer berbulan-bulan. Ya Allah, rasa bersalah sangat. Kesian dieorang. Buat lagi macam tuh. T.T. Kalau dalam twitter pun sama. Twitter lagilah more private place.
Dan mungkin aku dikatakan sombong. Takpe, aku terima semua tuh. Cool sudah. =). Yelah buat ape list friends banyak2 tapi tak pernah bertegur sapa, kan?

Tapi dalam tumblr aku tak kisah sebab ianya more free place! Aku suke gler bila post aku buat sendiri ada orang like! (strangers). Tumblr lebih kepada hobi masa lapang. ;D
Nothing wrong with you, tumblr! 
Haa tadikan tadikan bukak Myspace. Wujud lagi myspace aku da bertahun2 tinggal. Haha. Then dp aku yang last skali time tuh ialah mase dinner Pasum. Ya Allah, malunyer! Dan setiap gambar ada comment. Strangers, ayat2 'i' dan 'u' bile ingat balik malu gler beb! euww. Tapi sume tuh da lame zaman sekolah boleh la. Yang bestnyer dari berkawan kat Myspace pergi ke Facebook. Haha.

wah, ada lagi ye.
Tapi sekarang da lain. Cepatnya masa berlalu.

p/s : asal sume logo social network warna biru?

No comments: