Thursday, December 15

Hectic2.

Minggu lepas, minggu nie dan minggu akan datang berserabott.

Ahad lepas bermati-matian aku siapkan test econs 2000words by HANDWRITING, jadi kelawar malam pukul 4pagi baru tido. =.=
Ye la x mau kaco ari Isnin aku ade *PLAN* x nak g kelas.

X jadi pergi Pavi, so Leisure Mall la jawabnyer. 

Masing2 coursemates nervous dengan presentation Valuation esok.
Setelah group terdahulu di-attack dengan  lecturers UM, sume group yg x present lagi x duduk diam.Ye la nie first presentation kiteorang kat auditorium  DEPAN coursemate, 3 lectures UM dan senior2.

Aku dan group aku yg kesemuanya lelaki dan aku sorang je perempuan, prepare siap2 dengan presentation kiteorang.Buat discussion malam2 sampai pukul 2-3 pagi.
Tapi bekerjasama dgn lelaki buat aku byk bukak mata, dyeorg tau byk benda dan cepat pick-up.
Dan satu lagi dyorg xyah wat nota sume igt dlm kepala, JEALOUS weyh.

Next week ade satu lagi presentation. Report pun perlu di-edit2 lagi.
Dan next jugak la nak ade test LAW kan, yg handouts nyer berkeping2. Tak boleh nak tembak2 yea, sume dalam akta Tanah Negara. It's fact.

Dan, dalam sejarah aku kat sini dah sebulan lebih tak balik Pahang. Abah, mak, orang rinduuu.

p/s : bila difikirkan balik, aku suka jadi student universiti. Tido lambat, bergembira, buat kerja, shopping dan kawan2. Hidup.

No comments: