Saturday, August 4

5 Lelaki yang Aku Suka

Tengah bosan tetiba nak tulis pasal benda ni pula (tak padan dengan bulan puasa ni). Haha. Kalau ada persamaan tuh terima kasih la ye. Alaaa x salah kan suka laki2 nie macam lelaki suka perempuan cantik macam Maria Ozawa. Opss.

1. Chad Micheal Murray


This is my first crush. Dulu ingat time2 sekolah tengok One Tree Hill terus terpandang mamat ni mak aihhh... terus jatuh hati. Ya, watak Chad dalam cerita tuh 'Lucas Scott' memang sweet yang amatttt. Masa dulu pernah berangan2 nak laki camni, sweet and charming. Tapi bila dah besar aku paham yang lelaki macam itu tak wujud. Then Chad berlakon dalam filem 'A Cinderella Story' bertambah suka la aku, dengan watak dia yang auww tuh. Well aku selalu jugak google gambar dia cuci mata..hehe. Tapi dah lama tak tengok dia berlakon dah kurang aktif buat relationship kitaorang semakin renggang (ecehh!)

2. Chace Crawford



Okay, Chace nie ada mata yang cukup sexyyyy. Mata dia cantek giler. Aku tengok dia dalam 'Gossip Girl' jadi Nate Archibald terus suka dia. Dah la dalam citer tuh dia seorang yang setia even menjalinkan hubungan dengan ramai perempuan. Semua orang tahu dia suka siapa sebenarnya sejak dari awal2 citer lagi .Well lagi satu aku suka Nate dia sangat sweettt. And he has a charm. Adakah aku memang tertarik pada lelaki yang sweet? Haohao

3. Ian Somerhalder


Yang ni pun perghh memang sexy. Aku baru layan citer 'Vampire Diaries' dan aku bet hampir semua orang especially perempuan akan tertarik dengan Ian Somerhalder. Dia jadi Damon Salvatore yang agak cruel sikit tapi sebenarnya ada side yang baik sebab tak mainlah nak tunjuk2 kan. Nama pun Damon kan sama dengan satu perkatan tuh. Well rupa2nya Ian dah berlakon dalam citer 'Lost' yang aku pernah layan 6-7 tahun lepas (season 1 je). Rupanya2 dia lah yang aku minat tuh. Ya, dia jadi Boone Carlyle yang hot tapi ada romantik feeling kat adik tirinya sendiri. Huh, apasal Ian suka main watak yang love is one-sided kasihan you tau but that's why i attract to you! Bagi aku muka Ian nie ada sikit persamaan dengan Chace Crawford especially mata diaorang yang sexy tuh. Tapi dua2 suka tak boleh nak pilih (tamak!).

4. Alex Pettyfer



Hi Alex the latest my bf wehuuu. Alex Pettyfer sehensem namanya sekacak orangnya. Boleh dikatakan sekarang aku paling minat dia. First aku tengok dia dalam 'I Am Number Four' mak aihhh hensemnyer. Geram tengok. Da la macho dengan muka yang agak innocent tuh. Then terus tengok dia dalam cter 'In Time' watak cruel gler cam mafia tapi hot glerr memang makin sukalah aku, even ada Cillian Murphy aku tetap suka Alex. Well Alex nie just setahun tua dari aku tu la yang buat kita dua orang sangat la sesuaiiii. Alex Alex i like you. Hee, slalu google gambar dia yang hensem tuh siap jadik model Burbery lagi.

5. Miura Haruma



Inilah satu-satunya bf Asia aku. Disebabkan aku peminat drama jepun memanglah dia yang paling menarik buat aku. Tinggi, hensem dan pemalu. First aku tengok dia dalam 'Koizora' yang sweet aku suka sikit2 lagi. Then lepas aku layan drama 'Bloody Monday' terus jatuh chinta! Jadik genius hacker yang sangat sayangkan family dan kawan2 dia. Da la setahun tua dari aku memanglah kitaorang ditakdirkan bersama eceh! Miura jugak boleh berlakon jadik kelakar macam dalam citer 'Samurai High School'. Aku memang suka dia sejak dari dulu lagi bagi aku tiada yang boleh lawan dia. Even sekarang zaman kpop pun memang tak ramai laki macho korea sebab ramai yang jambu x minatlah -,-. Tapi ada certain yang macho cam TOP Bigbang dan Taecyon 2PM itu aku suka tapi tetap tak boleh lawan Miura! Dia seorang yang sangat versatile dan ada style tersendiri itu yang aku suka!

Well berdasarkan pengamatan aku, aku memang mudah tertarik pada laki yang sweet dan style. Kalau fizikal tuh semua orang pandangkan, tapi asal sedap mata memandang sudah. Kalaulah orang tuh tahu pasal ni, mesti dia perli aku kan. Well we are friends lah =).















3 comments:

unsecretostory said...

Waw , koleksi BF dia :D

aNiss :):) said...

anis suka Chace Crawford!! hensem! mata dia tuu yg buat i cair youuu :DD

yaya said...

@unsecretostory terima kasih.. nie la koleksi dari dulu lagi heee~~

@aNiss :):) kan kan. chace crawford ada sexy eyes! kita pun cair!