Monday, July 25

Saya Ada 6.5 orang Anak Buah


Semalam aku dan family aku wat lawatan. Aku sanggup mintak cuti tau, demi lawatan satu family nieyh ye la bukannyer senang. Lagipun terkumpulnyer 6.5 orang anak2 buah aku beb..(yang setengah tuh tak lahir lagi yea). hehe. Pergi mane? Kuala Gandah. Ada ape kat sne? Pergi tengok gajah lar. Selama aku tinggal kat sini aku tak tahu pun ada Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan kat Lanchang....T_T. Kesian kan. Dah la taraf kebangsaan tuh. Actually bukannyer aku jakun sangat nak tengok gajah tuh tapi lebih kepada keinginan untuk 'snap' gambar2 dan aksi anak2 buah aku. Perangai dan tahap kebisingan mereka ya Allah! =.=

Cukup kuota untuk sebuah keluarga.... dari kiri : anak perempuan, bapa, mak dan anak lelaki..

Haa jom main kira2..haha. Yang dalam bulatan merah tuh la anak2 buah. Yang bulatan purple plak tak lahir lagi. Cop2, mane lagi sorang?? hehe. Sory la Sara yea, awak x dapat ikut sebab selesema yunk ;(


Tapi kan time pergi tuh meriah, sangat ramai orang. Berbas2. Ade gak orang berkelah kat situ (erkk). Group mat salleh pun ramai beb. Dan mereka sangat la jakun tengok semut besar. =.=. 

Comel... suka tengok kasut Adidas yang dye pakai... Omeyy sangat sayanggg <3


Perghh... kilauan mata yang membawa seribu makna kat saya la awak.. <3


Kacakk.... nie la bakal model. haha. Kacak 2ribu kali! Mak cu salute abang Min!

Lepas abes lawatan, terus pergi umah kakak yang berdekatan dan masing2 makan macam lapar sangat!! Ape2 pun, best sebab melayan karenah mereka berenam..Auwww.






No comments: