Thursday, October 25

Light Painting

Selamat Hari Raya Aidiladha :). Banyak benda yang berlaku hari ni. Tapi tiga hari lepas yang paling seronok ialah kelas fotografi : LIGHT PAINTING. Seronok gila. Rupanya senang je nak set up kamera dpt jadi camnie asalkan pandai main masa and ada sources of light.

bentuk bunga dan rumah pun ada XD
Tapi ada new task: buat light painting yang ada makna tersendiri. dateline rabu depan. T.T
Sudahlah petang tadi sampai2 sini nak cuti raya terus jumpa kakak for research document. Then ter-inteview la officer yg memang tahu bab2 untuk research aku, sudahlah aku x prepare ape2 langsung. Akak aku pun ni satulah. Dan2 trus aku aku tanya itu ini dan his opinion too. Dan soalan yang aku nak sangat tahu jawapan,

"Purchaser kan tahu weakness conventional banking, dan kebaikan Islamic banking tu sendiri, tapi kenapa still ada orang yang nak buat loan through conventional banking?''

x.o.xo

Yaya

No comments: