Saturday, June 18

Beli Kek untuk Awek


        Dua orang customer lelaki dtg beli kek. Muda. Ingin beli kek harijadi. Untuk siapa? Untuk awek kwn mereka. Kwn mereka itu menyuruh 2 org customer tersebut tolong belikan kek wat surprise untuk awek dye. Bila ditanya adakah mereka akan celebrate bersama kwn ramai2, jawapannya tidak. Kerana kek tersebut akan dimakan bersama2 member2 pompuan awek tersebut, di asrama. Ya, di aspuri. Aspura x boleh bercampur ngan aspuri kan, lagipun masing2 sibuk dgn SPM. Woww. 

       Bila ditanya lagi camne mereka keluar dari aspura, pandai2 la cover, dgn tunggang motor tanpa lesen. Di daerah ini tunggang motor tanpa lesen adalah perkara biasa (diri nie sama jugak yea...hehe). Customers tersebut tanya saya jugak adakah saya lepasan SPM, setahun tua dri mereka. Tidak (okay, saya tau muka saya mcm budak2 ye). Tapikan, kaya btul budak2 skolah zaman skarang. Siap sanggup laburkan hampir RM50 tuk kek harijadi awek. Teringat masa zaman2 saya dahulu, hanyalah dapat aiskrim perisa coklat. Xpun coki2 yg perisa coklat jugak. Tapi bila org da bagi, jgn ditolak, rezeki tuh. Tapi, kenangan tetap tinggal kenangan. Kan?

No comments: